Tempahan Baju Save Gaza

Selain daripada baju I AM yang  warna-warni kebabom ni, kami ada juga buat design-design lain macam tshirt Save Gaza. Alhamdulillah, banyak juga permintaan tshirt ni. Kalau tak dapat ke Gaza, dapat tunjuk tanda sokongan kita kepada mereka pun jadi la kan..


Macam-macam nama orang panggil untuk tshirt palestine ni.. ada yang panggil Save Gaza, Free Gaza, Pray For Gaza, dan Support Gaza. Macam-macam design ada tapi yang kitorang ada buat cuma desgin macam dalam gambar kat atas ni la.

Harga RM28.. Memang cukup berpatutan sebab DESIGN ADA DI DEPAN dan SLEEVE KIRI baju.

SIAP BOLEH MASUKKAN NAMA KORANG LAGI TANPA SEBARANG CAJ TAMBAHAN!!
.
.

Ada juga yang kontek kami untuk printing tshirt kelab dan lain-lain. Tapi design kena sediakan sendiri la.

Kalau boleh design dalam bentuk vector lagi bagus. Buat guna Adobe Illustrator atau pun Corel Draw. Lepas tu email je file berkaitan kepada kami untuk kami cetak.
.
.

Kualiti dan harga kami Insyallah yang terbaik. Sebabnya kami ada mesin printing sendiri dan kami ada team untuk uruskan order anda. Kalau order tak banyak, mungkin dalam 3-5 hari dah boleh settle bungkus semua. Tinggal nak hantar guna pos laju je.

Kalau berminat nak baju SAVE GAZA macam kat bawah ni atau dah ada design dan nak quotation dari team MH Print Shah Alam, sms/wassap jer 019-2075079.



Kalau ada muslimah yang nak kami cetak design SAVE GAZA ni pada tshirt muslimah pun boleh. Cuma harga dia berbeza sikit lah sebab tshirt muslimah ni memang agak mahal. Baju muslimah sahaja pun dah RM27 sehelai.
  • Jadi kalau nak kami cetak di sleeve kiri sahaja kami kira RM36.
  • Kalau nak kami cetak di depan dan sleeve kiri, kami kira RM42.

Kat bawah ni antara design tshirt muslimah yang anda boleh pilih.

Kalau nak lebih banyak pilihan design boleh whatsapp kami.

Kalau dah ada tshirt muslimah Gaza, nak kami print design-design lain macam baju I AM pun boleh. Hubungi terus team kami untuk berbincang. Sms/whatsapp jer 019-2075079.




Harga Promosi Tinggal 3 Hari Lagi.. Buat tempahan segera !!